torsdag 15 februari 2007

John Tucker must die...

Det där är en typisk tjejfilm måste jag säga, men jag gillar den ;)
Så den måste jag se igen, absolut. Måste bara få ner den först, och sen skaffa en skiva :)

Annars så är allt under kontroll. Har tänkt väldigt mycket dom senaste dagarna, på min framtid, vad man ska ta sig till. Har ganska seriösa planer på att börja plugga till antingen förskolelärare, eller fritidspedagog. Ska iaf skicka in ansökan, så får man ta ett beslut sen ifall man kommer in. Men jag tror det kan vara något för mig :)

Annars då? Jorå, ska ju ha tjejfest om ett par veckor, lite mat och lagom mängd alkohol hade jag tänkt mig :) Johanna är gullig och kommer hit och hjälper mig innan, mycket snällt av henne.
Dennis ska ju till Göteborg då, för att träffa sina kompisar och sin bror. Hoppas du får roligt snuttis, men jag kommer ju klart att sakna dig! :)

Nu ska jag... Hm.. Borde städa, men känner inte riktigt för det :D Tror jag tar och pillar lite navelludd istället.
Puss på er!

Inga kommentarer: