söndag 18 juni 2006

Så trött så trött...

Har inte sovit någonting inatt, och då menar jag verkligen inget alls... Somnade lite nu på morgonen, så ptja. Jag mår inget bra idag :(
Vet inte varför jag inte har kunnat sova, låg bara och vred och vände på mig hela tiden. Sen efter ett tag kom ju huvudvärken också, och den sitter kvar även fast jag har tagit panodil.

Detta kommer inte bli en bra dag känner jag. Skulle säkert kunna sova en liten sväng om jag gick och la mig nu, men jag tror att det är bäst att jag håller mig vaken så länge jag kan...

Annars så har jag ju börjat "träna" och äta nyttigt. Såg resultat direkt på vågen, helt sjukt. Ska ut och gå ikväll, om kroppen orkar. Annars tar jag det imorgon, kanske ger lite mer då.

Sorry guys, är för trött för att orka skriva mer. Ni får veta mer om mitt tråkiga liv en annan dag.

Älskar min Dennis!

Inga kommentarer: